Noutăţi

Alukönigstahl, realizările anului 2021

Cu o istorie de peste 25 de ani în Romania, Alukönigstahl este un jucator important pe piața sistemelor arhitecturale. Performanța echipei de vânzări în 2021 înseamnă peste 300 de contracte, peste 22.000 de mp de tâmplărie și peste 13.000 mp de perete cortină integrate în construcții de locuințe unifamiliale și dezvoltări rezidențiale, magazine Lidl și Penny în toată țara, hoteluri și clădiri de birouri. Pentru toate proiectele, în această perioadă caracterizată de lipsa materiilor prime și de fluctuația prețurilor, echipa de achiziții și logistică a depus eforturi susținute pentru a oferi partenerilor noștri serviciile asumate.

 

 

O realizare majoră a anului recent încheiat îl reprezintă iNOW- platforma online de expoziție digitală care a integrat serie de webinare live și înregistrate pentru prezentarea celor mai noi soluții și tehnologii pentru ferestre, uși și pereți cortină, gândite să asigure un mediu mai sigur, mai sănătos și mai confortabil pentru cei care locuiesc sau lucrează în el.

 

 

Attila Beer, Country Manager al Alukonigstahl România, adaugă: “Dacă ne referim la digitalizare, aceasta nu este de multă vreme o noutate pentru Alukonigstahl. Am început în 2014 cu documentaţia online, iar acum avem o platformă dedicată, în care clienţii îşi pot urmări comenzile în timp real. Lucrăm la perfecţionarea sistemului şi ne aflăm la începutul drumului spre digitalizarea a circa 35% din activitate. Am reorganizat activitatea în depozit, iar livrările se pregătesc acum cu cititoare de coduri de bare. Avem showroom virtual, configurator digital de produse şi – cel mai util pentru activitatea de producţie a clienţilor noştri – terminale digitale pentru ateliere.”

Peste 22.000 mp de tâmplărie integrată în construcţii în 2021
Potrivit datelor companiei, performanţa echipei de vânzări în 2021 înseamnă mai mult de 300 de contracte, peste 22.000 mp de tâmplărie şi 13.000 mp de perete cortină integrate în construcţii de locuinţe unifamiliale şi dezvoltări rezidenţiale, magazine Lidl şi Penny în toată ţara, hoteluri şi clădiri de birouri. Pentru toate proiectele, în această perioadă caracterizată de lipsa materiilor prime şi de fluctuaţia preţurilor, echipa de achiziţii şi logistică a depus eforturi susţinute pentru a oferi partenerilor noştri serviciile asumate.

 
 
Nu în cele din urmă, trebuie să trecem în revistă şi Premiul ‘Furnizorul anului de tâmplărie, pereți cortină și compartimentări”, oferit de publicaţia Real Estate Magazine. Juriul, format din 9 personalităţi din domeniu, a evidenţiat performanţele unei companii desemnate câştigătoare din cele 18 categorii. Acest premiu încununează munca întregii echipe formată din peste 50 de membri, al cărei nucleu lucrează împreună de peste 20 de ani. O echipă care integrează rapid colegi noi, care se perfecţionează continuu şi care este mereu pregătită să facă faţă provocărilor.